Thursday 29 November 2012

Rindu:rinduan...


Awak syg sy x??
Awak pernah rindu saya x??
Bile saya dah xde nanti awk nagis tak untuk saya x??
Sy teringin sangat nak tau..

SEBAB.....

Saya syg awak...
Saya selalu rindu awk...
Saya pernah nangis sbb AWAK HILANG.. penat sy cari..nasib baik jumpe..kalo x..lagi teruk la sy ngis...tp kalo satu hari nnti awk dah xde..sy harap sy x ngis..sbb sy nak doa untuk awk..mungkin 2 saje kebaikan yg blh sy bagi sebagai tanda kasih sy pd awk..
Lpas ni..bile sy rindu awk dan awk rindu sy..same2 kite ikut petua ni nak x..

"Kalau rindukan seseorang, baca AL-FATIHAH sambil tangan di dada.
Dan berzikir kepada Allah dengan niat semoga dia merasai rindu kita
padanya" :)

~~Subhanallah~~

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.